Ben Güçlüyüm !

20 Mayıs 2012 Pazar

Duvarlar üstüme üstüme geliyor yine ...
Boğazımdaki kimin elleri ?
Kim yazdı bu son perdeyi ?
Kimler oynuyor benden başka?
Sevdiklerim ve beni sevdiklerini zannettiklerim mi ?
Oyunun sonunda ölen kim ? Ben miyim ?
Sevgisizlikten boğula boğula can veren ben miyim ?
Beni sevdiğinizi söylemeyin artık ,ben çığlıklarımla ağlarken ...
Sevdiniz mi ? Oysa siz beni hiç görmediniz ki ...
Tek bildiğiniz kendi kalpleriniz , kendi göz yaşlarınızın intikamı oldu ...
Siz duygularınızla hareket edip, göz yaşlarınızın intikamı alırken,
Benim duygularımı hiç gördünüz mü?
Benim gözyaşlarımı fark ettiniz mi?
Beni sevdiğinizi söylemeyin.
Bence artık sevdiğinizi zannetmeyin de ...
Kahkahalarımı bile mutluluktan sanıyorsunuz ama ağlamamak içindir oysa !
Ve ben yoruldum artık sizden çok !
Yoruldum sevdiklerimden ...Öldüm yorgunluktan ...
Yukarıdaki ... Perde kapansın artık ...

0 yorum: